среда, 9. новембар 2011.

Saraswati


Neki od nas su išli u škole u čijim holovima su počivale biste Tita i drugih velikodostojnika. U balinežanskim školama ćete naći statue boginje Saraswati.

Ona je boginja znanja i umetnosti, ima četiri ruke kojima svoje poklonike dariva Mudrošću (simbolično predstavljena svitkom od papirusa), Pobožnošću (cvet okrenut ka suncu), Stvaralaštvom (instrument sitara) i Promišljenošću (brojanica), stoji na lotusovom
cvetu ili jaše bele labudove.

Na dan kada se ova boginja slavi, nude se darovi knjigama.

Eto te je jedna od stvari koju sam danas naučila o Baliju.

A danas je bio još jedan divan, a jednostavan dan. Hrana se podrazumeva!

Da bi nam se zahvalili na našoj pomoć oko izložbe, Džonatan i Tina su nas odveli na ručak u jedno fino balinežansko kafanče. Mene je najviše podsetilo na Hajduk sa Liona gde smo kao mali išli sa mamom i tatom nedeljom na ćevape. Od sve lepote, to me malo i rastuži, što mi niste tu ili bar blizu pa da vam kažem da dođete ili da vam makar preporučim.

Posle smo išli na italijanski sladoled, koji je dobar, ali ni prineti Pelivanu. Zato, ako Pelivan i dalje služi sladoled (znam da je zahladnelo), jednu kuglu vanile za mene. Molim vas.

I narednih par dana bi trebalo da bude mirno, a onda u sredu škola i neki intervju za Centar. Pozvana sam da se priključim i još nekim aktivnostima tamo (hor, ples i gamelan), pa ćemo videti.

Ljubim vas sve, nadam se da ste mi dobro i da mi se pazite.

Volela bih da nam je Bali svima kuća narednih godinu dana.

sa razglednice

2 коментара: