среда, 28. децембар 2011.

Cica-maca

Ujela me mačketina!

Vakcinisana je protiv svega, pa besnilo i sl. nije frka, a i nije duboko i ne boli. Samo na dlanu je, kod palca gde je mesnato i mekano, i ne mogu da hvatam dobro stvari, posebno ne biciklu i udaraljku za gamelan, tako da sam ostala kod kuće danas.

Kaže mi Radka, kod koje je spavala pre nego što je i ona otišla, da ujeda kad je srećna. ?! ?!

Malopre je došla pred vrata (mačka, ne Radka), mjauče li mjauče, ali je ja nisam pustila u sobu.

Kad me je ujela ja sam je mazila, ona prela k'o luda i odjednom, ćap! Niotkuda.

Nećemo se više družiti. I ovako se stalno penje na krevet, po ormaru i uvlači se u komodu, ne možeš da je ostaviš pet minuta samu, a da se ne pitaš šta li sad grebe.


Eh, druženje. Ode Eva i ja nisam ni stigla da se uželim društva, kad je svratila Jelena Savković. Ona studira u Surabaji jezik i došla malo da švrlja Balijem sa nekim bendom. Svratila je na ručak i čašicu razgovora i baš mi je prijalo. Istina, obe smo na trenutke pričale i engleski i indonežanski, zbuni se čovek, ali lepo je uvek znati reč koja ti treba, pa makar bila i na stranom jeziku. Krenula je malopre dalje svojim putem, ali kaže doći će opet.

Ljubim!

Нема коментара:

Постави коментар