среда, 7. децембар 2011.

povlačenje u Ubud

Stigosmo i predivno je.

Severno od Ubuda smo, u brdima, iznad pirinčanog polja i okruženi gustom tropskom šumom.

Sa glavnog puta smo se uspeli strmim stepenicama kroz zeleniš. Izgledaju staro, a ja jako volim izanđale stepenice, ali ko će ga znati da li su stvarno stare. Ovde se sve pravi i gradi tako da izgleda staro, a čak i kad nije tako, vlaga brzo da svemu patinu i mahovinu.

Elem, uz stepenice. Prvo se naiđe na salu za ručavanje koja je na otvorenom, mali bar i recepciju/kancelariju. Desno se ide do bazena okruženog bungalovima, dalje lelujavima putem ka kozmetičkom salonu, đakuziju, teretani i organskoj bašti (qq lele što to smrdi! ali videla sam cimet - kora drveta i vanilu - orhideja koja raste u simbiozi sa određenim drvećem), sve iza velike vile u kojoj smo mi. Vila ima 3 spavaće sobe, tv sobu sa konzolom, dvd-ovima (serijama, filmovima, video-igrama) i knjigama (u kojoj sam ja smeštena, naravski), kuhinju i ogrooomni dnevni prostor koji je samo nameštajem i kojim polu-zidom izdeljen u prostor za ručavanje, prostor za dremanje (ležajevi sa baldahinima), prostor sa ležaljkama za čitanje sa muzikom, prostor za druženje sa foteljama, sofama i stočićma... Sve sa pogledom na šumu i pirinčana polja, a po vedrom danu, i vulkan. Pravi, pravcijati vulkan, a ne kao naša Avala. Lepo nema vrh, "odlomljen" u erupciji 1965. što je maltene juče u tektonskom smislu. Ime mu je Agung (planina, kreativno zar ne).

http://indoartistic.com/mount-agung-balis-highest-mountain

Nego, volim kako hoteli zamisle da nečiji dani treba da izgledaju i onda nam izdele privremeni životni prostor u skladu, kao da smo im kućni ljubimci. Sve me to podseća na onu priču o Ikei u "Fight Club-u" - ovako život treba da izgleda ili sad vam je život potpun. Pretpostavljam da stopa samoubistava među onima koji nasednu, značajno poraste po povratku u njihove nekompartmentirane živote. A možda se vrate kući i napišu "Fight Club".

Evo web stranice hotela (jedna od učesnica je vlasnica).

http://www.alamsari.com/index.html

Mi smo u Vili Sarasvati.

http://www.alamsari.com/villa-saraswati.html

Toliko za sada.

Нема коментара:

Постави коментар