субота, 10. децембар 2011.

ponedeljak, tj. utorak, ali početak radne nedelje

Odoh ja na čas, kad tamo nema profesorke. Nema je 45 minuta. Ako se kasnije pojavila, mi za to ne znamo jer smo tada otišli. Na žalost, ovo je više pravilo nego izuzetak.

Meni bi glupo da se vratim u sobu, a da ništa nisam uradila, kao da mi je neko ukrao vreme, pa sam se malo vozila biciklom okolo. Ipak, bilo je suviše vruće za neki veći izlet, pa sam se dovezla do sobice i uzela da čistim. To mi je pružilo izvesno zadovoljstvo.

Do kosta su me pratila neka deca, pa smo se sa njima malo ovde majali. Mrtvi-ladni vam se šetkaju po sobi, ulaze, izlaze, cerekaju se i smejulje. Ništa se ne razumemo, ali bi nam zabavno. Keks je univerzani jezik.

Vode za piće nemamo još od nedelje. Ja sam kupila galon u četvrtak, dok sam se vratila iz Ubuda, ništa nije ostalo. Ni Minu i Ivo nisu bili tu, ali došli gosti jednima, došli gosti drugima, svi piju, a niko ne kupuje vodu. Ja sam danas morala da zamolim i domaćine i goste da kupe vodu, pošto sami ne uviđaju.

I frižider na spratu smo morali da odmrzavamo. Žurka!

Ondak smo otišli na neko ceremonijalno okupljanje. Nije bilo loše, studenti su plesali i to je bilo lepo videti. Ali kasnili su, ponavljali reči sa prehodnih svečanih sastanaka i sve je trajalo predugo, ja čak kraj nisam ni dočekala jer sam morala u Sanur na gamelan. Ni vode nisu hteli da nam daju! Poređali neke paketiće sa vodom i voćem ispred ulaza u salu, ja pitam možemo li da dobijemo vodu, a oni ne daju! Kažu za goste.


"Pa to smo za goste ostavili"

O, omražene li rečenice koja otkriva svu hipokriziju srednje klase, kao i servis koji se vadi samo za slave. Aman ljudi, ulepšajte si svaki dan života. "Enjoy yourself (It's later then you think)"

Ipak, bi ih sramota valjda, pa su nam kasnije doneli vodu. Ali ne i voće.

Onda sam se biciklom odvezla na ručak, pa u Sanur na dva sata probe, pa natrag u kost. Vožnja biciklom tamo i natrag je bila prijatnija nego inače. Duvao je vetar, sunce nije pržilo i saobraćaj je bio redak. Eh, da je tako stalno!

Evo opet ogladnih. Nadam se da varung niz ulicu još uvek radi.

Grlim!

Нема коментара:

Постави коментар