понедељак, 19. децембар 2011.

Božićni koncert

E pa, prošlo i to čudo. Dva sata zabave, od vrhunske do amaterske i natrag, ali sve u svemu, lepo druženje. Ja svirala i glumila, bila gomila judi, svi nasmejani, lepo obučeni, hrana i piće (ja sam si spakovala nešto od toga i ponela kući), čak nas je i vreme poslužilo, ceo dan je bilo sunčano. A i popodnevni čas mi je bio otkazan (voljeni mi baris), pa sam imala vremena i da se odmorim posle jutarnjeg.

Svi kažu da smo bili super, ali to im je posao. Mislim da sam ja jedini baksuz na svetu koji odbija da laže ljude da su bili dobri kad nisu. Ali nije sad baš kao da im kažem da su bili loši. Samo se spakujem i odem. Imam neka preča posla, izvinite me.

Saši me je dovezla kući (devojka koja se vraća u Australiju uskoro), pa smo malo posedele na terasici, popile po džin i tonik (još ima džina, još skuplja prijatelje kao med pčele) i popričale se.

Nedostajaće mi. U stvari, nedostajaće mi pre svega mogućnost prijateljstva sa njom jer je prijatna osoba.

Sutra pauza, pa onda u nedelju još jedna priredba. U nekom balinežanskom selu. To će biti zanimljivo!


Evo i nekih slikica sa raznih strana, od mobilnih telefona do profesionalnih aparata.


U orkestru sam vam levo, iza Luisa i Mariko, ispred Majkija, a pored Tine.


Gembala


"Classic Aleksandra" kaže Džonatan. Hm.


Nas 4voro od 5oro koji su imali monologe sinoć. Saši, Gabi, Ave i ja.


Presvukli smo se i sad "držimo čas" Zuzani.

Ljubim.

Нема коментара:

Постави коментар