четвртак, 1. децембар 2011.

Bebek

je, dakle, na indonežanskom patka. A tako ja sebi izgledam dok pokušavam da plešem pendet.

Vidim da vam nisam nigde okačila link za taj ženski ples koji učim. Ispravljam omašku:




Muški ples mi još nekako i ide (logično), ali ženski nikako. Za sad se samo trudim da naučim da budem tačna. Suviše sam velika (rekoh vam, ovde nosim broj obuće 40) i matora za njihovu gracioznost.

Ah, poziv na molitvu, moram poć'! Not!

Na Baliju se svako u nekom trenutku nekome i nečemu moli. Na ovaj ili onaj način. Kad jedni završe sa pojanjem drugi udare u lelejukanje. Da mi je još Džuli Endrjuz da mi malo zajodluje.

Ja se najviše "družim" sa protestantima. Baptisti. Bogami, filmovi i serije su poprilično u pravu.

Bri bi bila ponosna (mada je ona prezbeterijanac).


Čak su mi i stipendijicu dali, k'o što vam rekoh, da sledeći vikend idem na "spiritual retreat".

Sutra Minu i njen dečko Ivo, koji je danas stigao iz Amerike, prave meksičku večeru kod Bejlijevih.

Jesam li vam pričala o Minu? Amerikanka, iz Kalifornije, genetska kombinacija Japana i Iraka, dakle lepa. Živimo na istom spratu u kostu, obe studiramo ples i idemo zajedno na gamelan u Sanur. Ali ona nije ni blizu početnik kao ja. Univerzitet u Berkliju (zapadni Berkli, ne Ajvi Lig Berkli) ima i balinežanski ples i balinežanski gamelan koje ona pohađa, a i često organizuju gostovanja profesora sa mog ISI-ja. Eh, da je nama ta kulturna raznovrsnost!

Možda ćete pomisliti da Minu studira neku umetnost ili bar humanu nauku, ali ne, završila je biologiju i planira da upiše medicinu. Želi da radi na poboljšanju američkog zdravstvenog sistema jer smatra da nije u redu da siromašni nemaju pristup kvalitetnoj lekarskoj pomoći. Eh, da je nama taj idealizam! Mislim, neko je spreman u svojim dvadesetim da uloži novac, rad, trud i godine u svoje obrazovanje sa jasnim planom za ne samo svoju budućnost, nego i boljetak (što bi rekli) svog društva?!

Doduše, malo je paradoksalno da joj je dečko (i budući muž, ako je suditi po onome što sam ja primetila) zaposlen u osiguravajućem društvu.

Pozz.

p.s.
izvinjavam se na eventualnim ponavljanjima, ali dani se ponavljaju, a sa njima i ja

Нема коментара:

Постави коментар