четвртак, 8. март 2012.

pa nema vode!

Nemamo struje ceo dan u kostu i ko zna kad će majstori doći da poprave kvar. Verovatno tek u ponedeljak. Morala sam da odem do fakulteta da napunim malo bateriju na kompjuteru i tek sam je do 80 posto napunila, a već smo dva sata tamo bile (Džejn i ja). Bar smo vežbale ples u studiju dok su nam se kompjuteri punili. Kampus prazan, psi vladaju.

Kad smo kod pasa, imala sam novu epizodu sa psima u gangu. Morala sam da šmugnem u susednu kuću kad je jedan krenuo da reži na mene. A u kući, ja vičem, niko ne odgovara. Mogla sam da ih orobim. Na žalost probudila sam Ibu koja je spavala, ali nije se ljutila. Pozvala ženu iz susednog dvorišta, ona odvela pse i od tad su zaključani.

Srbija bila u vestima. Ekstremni vremenski uslovi u Srbiji i Italiji kažu.

Eto, moram ovako brzo jer valja da štedim baterij.

Нема коментара:

Постави коментар