недеља, 18. март 2012.

Nedelja za nedeljom


Ova nije ni pošteno počela, a ja sam već umorna.

Nešto sam kasno legla, još kasnije zaspala, a rano ustala da bih išla na pendet. Samo nas dve na času. Ali, kao i što sam očekivala, zato učenje ide brže. Dva puta izđuskale ceo ples, pa nas profesorka poslala kući. Pohvalila me, kaže mnogo sam napredovala.

Onda smo se opraštali sa Džejn, svi pustili po koju suzu, pa na gamrlan, gde sam ja još malo nastavila da cmizdrim.

Gamelan smo pomerili za pola sata unapred, pa se sad tamo odem malo umornija, ali se zato vratim ranije u sobu, pa mi to više prija.

Nego, internet je našao novi način da me zeza. Išla sam jutros da uplatim, ali im komjuter prijavljivao neku grešku. Probaću opet popodne, ali ne mogu ništa da obećam, nije do mene

Sutra ista priča.

Нема коментара:

Постави коментар