четвртак, 29. март 2012.

nizak pritisak

Opet, kao onomad kad nam se kišna sezona približavala.

Vrti mi se u glavi, muka mi od vrtoglavice, dva puta mi se pomračilo pred očima, sva sreća pa sam ležala.

I tak osam danas ostala u sobi i propustila baris. Tuga.

Popodne ovde krenuli u okolini da pale đubre pa mi se i od toga slošilo. Ovde pale i plastiku!

A onda povrh toga sam morala opet da odmrznem frižider i da počistim ceo sprat jer je frižider je l' te svuda iscureo.

Bih ja srećna sa tim čistim spratom, ali onda Danica dovela nekog Nemca u sobu do moje i vse su mi zaprljali.

Ilona je otputovala na dve-tri nedelje, baš sam se radovala miru, kad eto.

Ne znam koliko će taj Nemac da ostane, ali moraćemo da pregovaramo oko plaćanja vode i gasa.

Nadam se da će mi sutra biti bolje.

Ljubim.

Нема коментара:

Постави коментар