субота, 31. март 2012.

fokusirano ludilo

Ne mogu da zakažem povratak! Traže nam pare, nemaju datume... Prepiska od stotinajk mejlova i danima već traje! Poludela sam!

Bar mi se ne mlatara mi više u glavi.

I to je to od nekih značajnijih vesti.

Orhideja mi ima novi izdanak

Nismo imali baris, nećemo imati pendet do četvrtka, tako da imam mali  odmor. Na žalost sva deca su pootputovala negde, pa neću moći da ga  iskoristim za neku skitnju okolo-naokolo, ali svejedno, imam ja kako  da iskoristim slobodno vreme.

Evo, ova dva dana dok mi se mlataralo, pošto nisam mogla da čistim  sobu koja vapi za dobrim ribanjem (već su onaj firžider i sprat bili  previše sa vrtoglavicom), pročitala sam dve knjige! Nisu nešto, zato  sam ih i tako brzo smazala, ali su na engleskom, pa je to dobro.

Još kad bi internet pošteno radio, da skinem još knjiga. Nekako brže  čitam na monitoru.Mogu da doteram slova da budu velika koliko hoću, pa  ne moram da ćorećem, a i mi oči brže lete preko reči. Ne znam kako to  i zašto, ali jeste.

Pokupila sam veš danas i nisam ga platila, pošto su mi u prethodnoj  turi pocepali pantalone (nisam se mnogo potresla, balinežanske  jeftine, kupila odmah dva para, tako da ima i ceo par u koferu, a na
probe nosim ove pocepane, baš me briga). I ako nisam platila, jer kad  sam novu turu otvorila, vidim, obojili mi pola bele odeće u neke roze  mrlje! Ni to mi nije mnogo žao, jer opet je to balinežanska jeftina  odeća koju nosam po probama, u sobi ili na plažu, ali jedna od  uništenih stvari mi je beli brushalter, a s vešom baš kuburim. Nemam  gde da kupim pristupačno, a neću da kupim po istim cenama kao kod nas,  jer znam šta će mu se dogoditi na pranju.

Нема коментара:

Постави коментар