уторак, 27. март 2012.

vikend

Nadam se da je i vaš bio lep kao moj.

Subotu sam celu provela sa Šarkom. Sutra joj je rođendan i pošto putuje za Đogđakartu, odlučila je da ga slavi u subotu. Pokupila me je prepodne, pa smo otišle kod nje na ručak, blejale, pričale, upoznala sam njene cimere, učila malo indonežanski iz nekog rečnika, a onda smo se uputile u Ubud gde smo proveli ceo dan. Večerali, igrali, visili pred malom umetničkom radnjom njene cimerke, đuskali u nekom klubiću. Veliko društvo se okupilo i baš smo se ludo proveli. Vratili smo se u Denpasar tek posle ponoći.

U nedelju smo Radka i ja otišle na plažu. Tri-četri sata smo se tamo družile, plevale, sunčale se, ona vežbala jogu, ja malo čitala. Posle smo se bile na kontemplativnoj molitvi sa Šarkom i Klejsi (Šarkina cimerka) kod Džonatana i Tine, pa smo skoknuli na sladoled. Divota.

Ni danas nije loše. Imali smo ples, bila sam na gamelanu, večerala sa Džonatanom i Tinom, kupile smo Šarki poklon (zbog njipija i ogoogoa ništa nije ranije radilo) i evo sad vama piskaram.

Нема коментара:

Постави коментар