четвртак, 15. март 2012.

na zapadu ništa novo

a ni na istoku.

Bar koliko je meni poznato.

Ples, gamelan, ples, gamelan, ples, gamelan, gamelan, ples, ples, odmor (čitaj čišćenje sobe, pranje veša i sl.), kontemplativna molitva, pa jovo nanovo (ko je ovaj Jova?). To je mojih sedam dana. Ne žalim se. U međuvremenu sam počela dodatno da vežbam sa Džejn. Odemo nas dve do fakulteta, uđemo u studio i đuskamo nekih sat-dva za svoju dušu. Znači mnogo! Ali ona ide za nedelju dana. Nedostajaće mi. 6 meseci soba do sobe.

I dalje jedem u svoja tri i po omiljena mesta, i dalje ne znam tačno šta jedem (mislim da sam danas jela soju i sojine klice u kikiriki sosu), kiša nas i dalje ponekad omete... Ova moja kabanica kao šator, pa nije baš zabavno voziti biciklu u njoj. Kakve vruće pantalone Lepe Brene, kakvi bakrači?! Bebina vruća kabanica - to je posao! "Vaša privatna sauna."

Ja sam ovde sebi morala svu odeću da kupim iz početka. I duplo. Sve što sam ponela iz Beograda mi je ili nepraktično ili suviše vredno. Dosta stvari sam morala i da bacim, pocepalo se, pohabalo, ubuđavilo... A opet, njihova odeća nije baš najboljeg kvaliteta, ja moram često da se presvlačim, perionica je isto nezavidnog kvaliteta, pa se i novo cepa i haba lako, nekad samo dva puta što obučem. Zato malo-malo pa idem da kupim neke pantalone ili neke sandale ili neku majicu. I uvek pomislim, mogla bih nešto od ovoga za poklon. Stavim u kofer i zaboravim do jula/avgusta (još nisam odlučila).

U petak možda idemo na "slavu" jednog hrama gde će se izvoditi Ramajana. To je jedna od najzahtevnijih izvedbi. U stvari, mislim da je najzahtevnija, jer se ne sastoji iz više kraćih i različitih plesova, već se celo veče priča jedna priča. To bi bio ekvivalent našem pozorištu i baletu. Možda čak i duže traje. Već sam je gledala jednom u izvođenju mlađahnih učenika našeg profesora barisa, ali ovo bi bili daleko iskusniji plesači i ozbiljnija produkcija.

I tako mili moji. Nadam se da ste mi dobro. Pišite.

Volim vas!

Нема коментара:

Постави коментар