четвртак, 22. март 2012.

krezuba

Dobro ne baš krzuba, ali okrnjio mi se zub! Dole desna dvojika.

Taman sela da klopam i bi mi milo i ukusno i reko sad ću mami da pišem kako lepo klopam, kad krc!

Ceo je, ne boli, ali uzduž se okrnjio i sad me pod jezikom irititra i oštro je.

Inače, ništa novo. Nismo imali baris, ali sam napokon bila na gamelanu ove nedelje.

Sad sam stigla, imam zubolomeći bungkus, mada nisam gladna, ali kupila za svaki slučaj ako ogladnim kasnije. Imam ja šta da klopam i ovde, ali hleb npr. držim u frižideru i kad bih da jedem malo ga podgrejem na tiganju, ali rešo je pred Iloninom sobom, pa nisam htela sad da joj lupam kasno.

Juče sam legla u 9 uveče i probudila sam se jutros malo pre 7! Celu noć i jutro pljusak, ali dan je bio sunčan.

Sutra samo plešemo, a uveče slavimo jedan rođendan kod Džonatana i Tine. Biće nas gomila, klopa, piće, filmovi, standardno.

Jedna devojka u kostu nam se razbolela, ima visoku temperaturu ceo dan. Možda je denge. Ako joj ujutru ne bude bolje, moraćemo da je vodimo do bolinice. Videćemo.

Нема коментара:

Постави коментар