уторак, 10. јануар 2012.

Gotov raspust

Napokon!

Probudila se ja jutros u pola osam (što me podseti, treba da navijem sat i za sutra), sunce sija, ptičice cvrkuću, lišće šušti... znate već sve klišee.

Spremila sam si doručak i kafu, umila se, švrljala internetom,pa na biciklu i u školu. Tamo sam prvo malo vežbala sama jer je profesorka već standardno kasnila, ali se bar pojavila ovog puta, a onda sam se znojila na plesu. I dalje ja to ništa nemama pojma. Mnogo sam velika, nemate pojma kako se velikom u svakom smislu osećam ovde, kao Guliver među Liliputancima. I to debeli Guliver. Ali ne brigam se mnogo. Ne znam zašto, valjda Bali čoveka opusti, ne znam. S početka sam se jako nervirala, par puta i zaplakala, sad, ništa!

Hoće profesorka da nam da ispit u martu. Ha! To će biti veselje. Svi koji su išta valjali su ili već otišli ili odlaze u februaru (6-omesečna stipendija). Kad je to Ibu čula, odlučila je da nam da mesec dana intezivnih časova, 4 puta nedeljno. Jupi! Ne, stvarno jupi, stvarno se radujem, stvarno nemam pojma i trebaju mi ti časovi.

Nešto interesantno i, mislim, nisam sigurna, lepo se desilo posle časa. Dok smo se razilazili svojim putevima, Džejn se okrenula i rekla mi: "Vidimo se kod kuće." Kao prvo, nikada ranije nije imala potrebu da potvrdi jednu tako očiglednu stvar, niti sam je ja imala, ali kad sam je čula danas, shvatila sam da je to izvestan oblik prisnosti, u stvari potvrda novog nivoa bliskosti. Kao drugo, shvatila sam da smo počeli da živimo zajedno, bar u njenim očima, ne više samo jedni pored drugih, više smo od komšija. I kao treće, ta reč "kuća". Uvek smo ranije koristili, kost, bašta,... nikad "kuća" (u smislu dom je l' te). I, iako je moja kuća sa vama, ta reč me vraća na ona prva dva, bliskost i zajednica. Sad će mi biti još teže kad bude odlazila.

Elem, opet ja na biciklu, pa natrag "kući". Nije me mrzelo ni da pometem malo sobu pre tuša. Reko' kad sam već znojava... Spopali mi terasu neki mravi, krenuli da migriraju i u sobu, pa sam morala da
ocrtam terasu kredom (što je problem jer sad ne mogu stvari da sušim na ogradi). A ni dva dana nisu prošla kako sam olizala sobu. Mravi pocrkali u stotinama (dobro ne baš, ali crne se na mojim belim pločicama), sad meti Aleksandra kad si htela sobu bez mrava. Ali kao što rekoh, ne bilo mi mrsko. Pomela, pa pod tuš, pa užinica i još malo švrljanja po kompjuteru. I baš bih nešto sretna. Valjda ti hormoni, endorfin, šta-li-ne, što se luče kad čovek vežba. Ne sad egzaltirana, nego nekako spokojno srećna. Milina.

Onda došlo vreme za ručak, kuvano, toplo i ljuto, taman uz kišu. Dok sam ja klopala, kiša stala i došlo vreme za gamelan. Aj' na biciklu opet, pa u Sanur.

E ta vožnja mi nije uopšte prijala. Em je bila duža, em u vreme kad se ljudi vraćaju s posla. Mnogo nervozno voze tada. Provalila sam, izjutra možda i kasne na posao, ali ko će da žuri da radi?! Ali svi zato žure sa posla!

Ni gamelan nije bio nešto. Opet previše ljudi za instrumentima, pa se nisam tamo dugo zadržavala. Ali i bolje, taman što sam zašla u svoju ulicu, a već je bio sumrak i popalile su se ulične svetiljke. Baš kao što je tata naložio, kući kad se upale svetla na ulici.

I tako sad ja moram da idem, pošto (izvinite na privatizaciji) sam za večeru popila čašu hladnog mleka i ne znam kako je tako brzo prošlo kroz mene, ali evo tera me dalje od kompjutera.

Volim vas!

Нема коментара:

Постави коментар