уторак, 31. јануар 2012.

galungan - Darma pobeđuje

Meni je dan baš lepo prošao. Stao vetar, sunce sija, bila sam na dva časa plesa, pomela sobu, jela palačinke sa bananama koje je Ilona napravila... Sad sam blaženo umorna.

I dalje mnogo volim baris, ali ovaj drugi deo je mnogo težak, a pendet koji uopšte ne volim, sam danas još i znala da đuskam. Pojavila se i deca koja inače ne dolaze na časove, pa sam imala prilike da vidim koliko nisam loša (jer oni jesu) i sad znam da kad bi mi sutra dala ispit, ne bih pala. Neku 6icu bih izvukla.

Nego, dolaze neki ljudi iz Beograda u februaru, pitaju da li mi što treba da se donese. A ja ne znam šta da im kažem. Ne znam ih, dobili su moj Facebook kontakt preko ambasade kako bi se raspitali o osnovnim stvarima. Kažu pomogli im moji odgovori. Da im uvaljujemo nešto u prtljag? Tečnost za sočiva ili šta-li-ti-ja-znam?

Najvažniji balinežanski praznik je sutra i slavi se 10 dana.

Bogovi i obožavani preci (u smislu uzdignuti na nivo božanstava) silaze na Zemlju i valja ih ugodno i prigodno dočekati, ugostiti i zabaviti, pa se danas i juče mnogo kuvalo i ukrašavalo po Baliju.

Juče sam uspela da prestignem kišu dok sam se vozila na gamelan, a ni sat vremena probe nije prošlo kad nam je nestalo struje, pa smo svirali pod svećama. Gang poplavljen, pas pred kapijom...

Sutra ću se verovatno "šetati" okolo-naokolo da vidim kako slave galungan.

Ljubim.

Нема коментара:

Постави коментар