субота, 26. мај 2012.

cantik sekali

"jako lepa"

Ne biste poverovali koliko sam danas to puta čula.

Nije da mi nije drago, ali, kao prvo, mnogo bi mi bil odraže da sam čula "pintar" (bukvalan prevod "pametna" ali se koristi i da se nekom kaže da su dobri u nečemu, npr. "dobro govori engleski" se kaže "pametno može engleski").

Kao drugo, ja se isto osećam sad u svom kućnom haljetku, kao što sam se osećala pod svom onom šminkom i ne mogu da verujem da moram na sebe da navlačim kostim, da si malam lice i da skidam naočare, da bi ljudi shvatili da sam "cantik sekali" tj.ja.

Nego, DANAS SAM PRVI PUT U ŽIVOTU ZVANIČNO PLESALA BALINEŽANSKI PLES.

Umorna, zadovoljna, zagubila kolena negde.

Nisam pala na nos, mada zamalo jesam, i to je meni već uspeh. Ali u stvari bio je mnogo veći uspeh od toga. Uz sitne greške, odigrala sam ceo ples koji sam naučila za svega dve nedelje, na trenutke sam baš uživala i nadam se da će slike i snimci potvrditi da se nisam obrukala.

Sutra u 19h pendet. To je već zahtevniji zadatak. Toliko smo se bili posvetili ređangu prethodne dve nedelje, da smo pozaboravljale pendet. Nalazimo se na fakultetu već u 12.30h kako bismo vežbale.

Ljubim.








1 коментар: