уторак, 28. фебруар 2012.

opet uz večeru

Ali ovog puta halal. Nekakvi rolovani omlet sa biljčicama, sate - ražnjić pileći premazan mislim kokosovim mlekom, tahu - soja, sambal - ajvar od ljutih papričica, pirinač preliven supom od soje (drugačije soje, ima raznih soja, spremanih na razne načine, sa raznim začinima i dodacima, jasno)  i sok od mandarine. 135 dinara. Ukusno.

Nisam danas išla na gamelan. Vetar je bio toliko jak da nosi krovove, a ne mene na bicikli. Ali smo se Šarka i ja odvezle njenim motorčetom na ples i to mi je baš prijalo. Nisam ja sad neka plesačica, ali slobodno se kretati uz muziku je divan osećaj. I sad sam baš lepo pospana. Imam osećaj kao da je oko ponoći, a "tek" je 10 uveče.

Sutra pak balinežanski ples, ali nema slobonog kretanja, nego opet vezivanje u čvor. Ali ako. Samo kad bi nam nešto pričali o tom plesu, kako je nastao, koje priče priča, šta koji pokret, kostim, maska znače... Ali ništa. Moraću da nakupujem neke knjige dok sam ovde, da bar neko teorijsko znanje steknem i imam da ponesem.

Za subotu još uvek nemam planove, tj. promenili su se, pomereni na nedelju. Ilona i ja ćemo do Ubuda u neki muzej.

Kak ste mi vi?

Volim puno!

Нема коментара:

Постави коментар