недеља, 5. фебруар 2012.

8 pasa!

Toliko sam ih za sada izbrojala u gangu. I počeli su da me čekaju pred kapijom! Ne smem da se mrdnem nigde dok ne dođe neko da ih potera, a to ume da potraje, dok neko ne naiđe.

Inače ništa novo. Vama dan dan tek počeo, a meni evo jenjava. Kiša pada, imala manjih stomačnih problema danas, al' kako došlo tako prošlo, nismo plesali, jesmo svirali, posle smo otišli na večeru i evo sad sedimo u bašti. Obilazimo bolesne.

Toliko sve teče po svom ustaljenom rasporedu da mi je najzanimljiviji događaj bio ručak. Kupila ja jednu od svojih omiljenih kombiacija u, kako ga ja zovem, roze varungu, jedem i nekako mi bljutavo, i setih se - zaboravila sam da im kažem da mi stave i sambal (ljuti ajvar). I tad sam shvatila, baš kao što sam morala da naučim da jedem ljuto, svaki dan po malo više, tako ću morati i da se odviknem. Zlu ne bilo da mi mamina kuhinja bude bljutava!


Нема коментара:

Постави коментар