понедељак, 30. април 2012.

temperatura 38 i naviše

Slaba, grlo me malo boli kad gutam, ali sve  u svemu mislim da ću sutra biti kao nova.

Danima je bilo grozno, prvo sam jako loše spavala noć između nedelje i ponedeljka, valjda temperatura došla u snu, a onda sam se ujutru probudila u nekom ni na nebu ni na zemlji stanju, a svaka koščica i zglob me bole. I tako ceo dan. Nisam htela da popijem ništa, jer kao prvo ta temperatura je tu da se izbori sa nečim pa ne bih da je ometam, a kao drugo, ako je denge ne smem da pije ništa što proširuje krvne sudove.

Onda mi bolje jedan dan, ali tako denge radi, loše, dobro, najgore. A i kad pomisliš da si dobro, dovoljno je pola sata hoda i već moraš da spavaš koliko se umoriš.

Ko zna, možda sam uspela da je preživim bez odlaska kod lekara, kao Minu.


Ljubim.

Нема коментара:

Постави коментар