петак, 6. април 2012.

pobeda

što bi rekao Nemanja.

Izvinjavam se što se ovako kasno javljam, ali svirali smo na službi za protestanski Veliki Petak, pa smo posle išli na večeru i pićence, i raspričali se i zapričali. Mnogo je lepo bilo.




Ne znam da li ste ranije imali priliku da vidite instrumente koje sviramo. Ovo je smanjeno, posebno izdanje balinežanskog gamelana, samo za večerašnju službu. Ja sam večeras svirala manji instrument - đublag, a inače sviram i ovaj veliki - đegog, na koji sam naslonjena. Manji se svira "čekićem" koji Tina drži u desnoj ruci, a veliki "topuzom" koji drži u levoj. Teško ko tuč.

Elem, pobeda.

Pričala sam vam o problemima sa kartom. E pa u međuvremenu sam ja prolazila kroz silnu prepisku sa agencijom, pa sam onda uključila i avio kompaniju, citirala ugovor, Zakon o zaštiti potrošača, pričala im svoju tužnu priču, pa sam kontaktirala i Nemanju i Voju kao medije, i Milicu da zove Društvo za zaštitu potrošača i našeg ambasadora u Indoenziji.

I evo rešenja:

Mejl od Dijane iz China Airlines:

"Draga Aleksandra,

nasli smo resenje!
Dozvolili su nam da vas rerutiramo Denpasar - Taipei - Amsterdam - Beograd. Moze besplatno dokle god je povratak na istoj klasi kao sto je bio i odlazak.

Ja cu to preneti vasem agentu Stevanu u ponedeljak (posto se trenutno nalazi na nekoj obuci pa nije u kancelariji) aďż˝ vi se onda dogovorite sa nijm o datumu koji vam odgovara.

Srdacan pozdrav,
Dijana"

Samo treba da sačekamo da nas o ovome obaveste zvanično iz agencije.

Da sam bila zdrava, a ne u bolovima, sredila bih ja i ono zdravstveno osiguranje, ali nisam im zaboravila. Vratiću se ja, pa će sve pare mami da vrate!

Нема коментара:

Постави коментар