понедељак, 25. јун 2012.

Izlet

Pisala sam vam bila svojevremeno šta bih volela da vidim na Baliju. E pa, juče sam otipla na jedno od mesta sa spiska. Jedno od najlepših mesta na planeti Zemlji.

Moj drugar Gede, kog sam podučavala engleskom, me je odveo u Pura Bratan, hram na jezeru Bratan. Dva sata vožnje do tamo i dva natrag. Ali stajali smo i usput, kupili jagode, ručali.

Hvala mu, mnogo mu hvala!

Nego, jezero Bratan je glavno jezero na Baliju u koje se sliva sva voda sa planina i iz kog se navodnjavaju sva pirinčana polja na Baliju. Stoga je i posvećeno Boginji voda, Devi Danu, ali i sa delovima posvećenim Šivi, pa čak i Budi. Naime, u okviru hrama se nalazi i sveto Banyan drvo, sveto i hindusima i budistima, pod kojim je Buda dostigao Nirvanu u Indiji.

Posetili smo i još dva hrama, jedan na jezeru Bujan i treći, bliži Denpasaru, koji zovu Plutajuća bašta.

Fontana na benzinskoj pumpi


Sveto drvo

Opsednuta balinežanskim vratima

A kako i ne bih bila.

Pura Beratan




Moglo bi da bude bilo gde na svetu, "samo" je lepo. Dom.


Pura Buyan

Balinežansko pismo

Plutajuća bašta

Još jedan dom.

Šovinizam na delu

Нема коментара:

Постави коментар