среда, 27. јун 2012.

ista priča

Ceo dan na probi, a kad se napokon vratim u kost ne mogu da se povežem
na internet!

Danas i sve do utorka, kada nastupamo, ćemo imati probe od 2 pa do 6/7. U ponedeljak imamo generalnu probu na sceni tek u 11 noću. Kad se završi redovan program za taj dan. Ja ne znam kako ću da izdržim, meni u 11 glava već pada.

Budim se oko 7, sama od sebe, sednem za kompjuter i zvrjam po internetu, koji sam tada radi pošteno, u 11 već otkazuje poslušnost, pa ja uzmem malo da vežbam. Svaki put nešto drugo, balinežanski ples, jogu, moderan ples, normalne vežbe... Onda pod tuš, pa u Sanur na ručak i probu. Ako nemam ja probu, a onda idem da gledam Šarkinu probu. Posle probe večera i možda neko druženje, pa u krevet i sutradan sve iz početka.

Čula za novu vladu. Nemam komentar.

Ljubim!

Нема коментара:

Постави коментар