субота, 17. март 2012.

Ramayana!

Samo kratko da se javim, pošto treba da idem na onaj udalan(g) - "slavu". Sva sam doterana, tradicionalno obučena i ukočena u ovom korsetu.

Zamalo da nismo otišli (Džonatan, Ilona i ja). Džonatan je pozvao dosta ljudi da pođe s nama, ali nekako niko da se odazove pozivu, a pošto je Tina na nekom batik seminaru, bilo bi neprikladno da se samo Džonatan i ja pojavimo tamo. Tako bar on kaže. Sva sreća, evo Ilona će s nama. Gluposti.

Bila na barisu, i dalje se prevrćem u krevetu i imam glupu glavobolju. Glava me ne bolijedino kad nešto radim, pa se trudim da budem zauzeta.

Preznojila sam se ne znam koliko puta i evo sad bih se opet skinula i pod tuš. A samo što sam se uvukla u sve. Previše to posla zahteva.

Ceo dan slušam muziku i malo skakućem po sobi. Nisam jaaako dugo i baš mi prija! Mala pauza od soprana, gamelana, molitvi i sl.





Vi ste mi dobro?

Нема коментара:

Постави коментар